• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Mina chanser till ett samlingslån

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Jag har dragit på mig onödigt många små lån och krediter pgr av spelmissbruk och vill nu ta ett samlingslån för att kunna hålla reda på allt. Behöver ett lån på 50k för att betala av alla lån och försöka sänka mina kostnader varje månad. Vart skulle nu söka 50k? advisa eller lendo eller finns det bättre alternativ som tex ens egna bank? Får man någon bra ränta med 6,4 i UC 1 ff 0 i underskott och 350k i årsinkomst och ett synligt lån på uc 25k
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag har dragit på mig onödigt många små lån och krediter pgr av spelmissbruk och vill nu ta ett samlingslån för att kunna hålla reda på allt. Behöver ett lån på 50k för att betala av alla lån och försöka sänka mina kostnader varje månad. Vart skulle nu söka 50k? advisa eller lendo eller finns det bättre alternativ som tex ens egna bank? Får man någon bra ränta med 6,4 i UC 1 ff 0 i underskott och 350k i årsinkomst och ett synligt lån på uc 25k

Tycker det ser bra ut och du borde få minst 50k utan problem
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Jag har dragit på mig onödigt många små lån och krediter pgr av spelmissbruk och vill nu ta ett samlingslån för att kunna hålla reda på allt. Behöver ett lån på 50k för att betala av alla lån och försöka sänka mina kostnader varje månad. Vart skulle nu söka 50k? advisa eller lendo eller finns det bättre alternativ som tex ens egna bank? Får man någon bra ränta med 6,4 i UC 1 ff 0 i underskott och 350k i årsinkomst och ett synligt lån på uc 25k
Inga problem med dina förutsättningar men problemet ligger i "spelmissbruk". Det här är en varningstecken till dig vad kommer att hända om du inte kommer att sluta spela. Du kan läsa i många trådar att det går väldigt fort att skuldsätta sig ännu mer. Så vakna upp och spärra dig från spel!!!
 

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Alltid låneförmedlare som Advisa eller Lendo. Se till att låna vad du behöver, så du inte snart behöver låna igen. Bättre med ett stort lån än två små.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp